Öne Çıkan Yayın

2024

 Hepimiz iyi ve kötü tecrübeler edindiğimiz bir yıla veda edeceğiz ve hepimizin istekleri, umutları, hissettikleri ve anladıkları, anlayamadıkları, güzel, kötü hatıraları, hikayeleri ve günleri oldu. Her insan bir başlangıcın hikayesi aslında ve her başlangıç vaktinin anıları ile geçiyor. Saatler eskiyor, günler eskiyor, hepimiz tecrübeler ediniyor ve yaşlanıyoruz. Yaşlanmayı hep tecrübelerle sabit tutan biriyim ki bu bana insanlara saygı duymayı öğreten en önemli şey olmuştur. Her yıl insanın bir mevsimidir, her yıl insanlar umutlar içinde hikayelerini sürdürmek isterler... Bu yıl da hepimizin yaşadığı eksik, fazla ya da beklenmedik olayları ve yaşantıları oldu, hepimiz bir yapbozun parçalarıyız ve paydaşlarıyız. Aynı oksijenin içerisinde farklı bir sürü hayat ve hikayeler. Çok büyütür insan bazen yaşadığı şeyleri, çok anlamlar yükler ama en basitinden hepimizin bir paydaş olduğunu anlamamız ve hayatın içinde bir parça olduğumuzu kabul etmemiz gereklidir. Hikayelerimizin hep birleşece

Söz ve Gelişim

 Sözlerimiz vardır hayata karşı çoğu zaman, tutmak için çaba harcarız ve gün geçtikçe onları yineleriz. Çoğu zaman sahip olunacak en değerli şeydir tutumlarımıza harcadığımız yıllar, hep özel kalacaklar listesi yapsak hayatımızda hep bir şeyler çıkar.

Hep bir şeylere sahip çıkarak yaşadım ve hayat boyu bu böyle olacak, hep sahip çıktıklarım ve sahip çıkacağım şeyler olacak hayatımda. Biraz zamanımın getirisi mi bilmiyorum ama yüzümde hep bu umutlarla yaşayacağım.

Yarın 50. yazımı yazacağım mesela blog'uma. Yarın 50. parçalanacak kalem hikayem var, planlarla yaşadığım ve planlarımın olması benim düşüncelerime eşlik eden tek şey. Yaşamınızı kurarken hep yapabileceklerinizi seçin, yapabileceklerinizi üstlenin. İnsan bir ömür harcayabilir mi ideallerine? Harcar ve ömrünüzü adayabileceğiniz sayfalara imza atabilirsiniz hayatta sadece. 50. yazım güzel bir şekilde gelişecek ve sizlere onu aktaracağım yarın.

Sizler ve okuyucularımın her gün yeniden artış trendinde olması beni son derece mutlu ediyor. Yazılarımı günlük olarak paylaşmaya devam ediyorum, benim hayatım bu. Benim yapmak istediğim şey sadece yazabilmek ve sonsuza kadar belki de yazacağım sizlere.

Köşe yazıları yazacağım belki gelecekte, geleceği bilmememe karşın hayallerim ve ufuklarım bu yönde, tam olabildiğince hep devam edeceğim son hızla anlatmaya. Hep devam edecek bir yol var önümde. Devam edecek bir tutum.

Gün geçtikçe kendi hikayelerimi ve yaşamda yaşadığım, öğrendiğim, bilgi edindiğim tecrübelerimi sizlerle paylaşmaya devam edeceğim, Güzel yarınların olması ümidiyle, unutmayın, duyduğum ve en güzel bana söylenen sözdür "hiç bir şey imkansız değildir."

Saygılarımla.

Erol SÖĞÜT

Twitter: https://twitter.com/erolsogut
İnstagram: https://www.instagram.com/erolsogutofficial

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

100. Yılımız Gururla, Sevgiyle ve İlelebet

Aşk Bir Ömrün Hikayesidir XXVII / 2 - İyi ki Doğdun

3 Aralık Dünya Engelliler Günü