Öne Çıkan Yayın

2024

 Hepimiz iyi ve kötü tecrübeler edindiğimiz bir yıla veda edeceğiz ve hepimizin istekleri, umutları, hissettikleri ve anladıkları, anlayamadıkları, güzel, kötü hatıraları, hikayeleri ve günleri oldu. Her insan bir başlangıcın hikayesi aslında ve her başlangıç vaktinin anıları ile geçiyor. Saatler eskiyor, günler eskiyor, hepimiz tecrübeler ediniyor ve yaşlanıyoruz. Yaşlanmayı hep tecrübelerle sabit tutan biriyim ki bu bana insanlara saygı duymayı öğreten en önemli şey olmuştur. Her yıl insanın bir mevsimidir, her yıl insanlar umutlar içinde hikayelerini sürdürmek isterler... Bu yıl da hepimizin yaşadığı eksik, fazla ya da beklenmedik olayları ve yaşantıları oldu, hepimiz bir yapbozun parçalarıyız ve paydaşlarıyız. Aynı oksijenin içerisinde farklı bir sürü hayat ve hikayeler. Çok büyütür insan bazen yaşadığı şeyleri, çok anlamlar yükler ama en basitinden hepimizin bir paydaş olduğunu anlamamız ve hayatın içinde bir parça olduğumuzu kabul etmemiz gereklidir. Hikayelerimizin hep birleşece

100. Yazımız - Her Gün Yeni Bir Yazı

 Bugün 100. yazımızı kaleme almaktayım. Belirli bir zaman geçti ve "her gün bir yazı" etiketimizle çıktığımız yolda buraya kadar gelebildik. Bunun bana katkısı biraz olsun birikim anlamında oldu. Her zaman bir birikim oluşturmayı seven ve amaçlayan bir kişiyim. Birikimlerimi sizlere aktarmak ve hayatı paylaşmak istedim. Kafamda burayı açarken düşündüğüm en büyük amacıma yönelmeyi uygun buldum. Her gün yeni yazılar paylaşıyor ve her gün sizlere değişik bir konuda görüşlerimi sunuyorum. İyi bir gelişime ev sahipliği yapabildim mi bilemiyorum ancak kafamdaki düşünceleri sizlere en iyi şekilde aktarmaya çalıştığımı umuyorum.

Sözler, yazılar, hikayeler ve büyüyüp giden bu birikimler bir arşiv oluşturacak niteliktedir. Belki zaman içerisinde bu görüşlerime yenilerini ekleyecek ve daha iyi ve olumlu bir çizgide ilerleyeceğim. "Erol boşa uğraşıyorsun, kimse okumaz, yani düşüncelerini anlatıyorsun ama bunları kimse önemsemez" çizgisinde hiç durmadım. Çünkü inancım emek verilen her şey zamanla değer kazanacak ve anlaşılacaktır. Boşa giden bir birikimin olduğunu düşünmeden sizlere bu yazılarımı devam ettirebileceğimi söyleyebilirim.

Zaman harcadığımız şeyler ve emek verdiğimiz şeyler değerli kalacaktır. Hayatımızda yön bulmaya çalışırken bizlerin her şekilde emekleri ile şekillenen yürüdüğümüz bu yola yaşam diyoruz. Bence, "Yaşamak bir düşünüş olabilirse anlam bulabilir ve anlamlı bir yaşam düşünmekle mevcuttur." yaşamımızı şekillendirmeli ve inandıklarımıza yön vermeliyiz. İyi bir şekilde yön verdiğimiz birikimler yarınımızda bizlerle büyüyecektir.

Bir şeyler büyütmek ve bir şeyler anlamlandırmak adına her gün yaptığım bu eylem bana çok ama çok iyi geldi ve yazmaya olan tutkumu ve düşüncelerimin gelişimini arttırdı. Hayatta umut ediyorum ki iyi noktalara geleceğiz. Yazılarım iyi bir şekilde artmaya devam edecek. Köşe yazıları yazmak istediğim doğru, buna girişim olarak bu adımlarımla yol verdiğimde söylenebilir. Gazeteler, dergiler ve medya kuruluşlarında yer bulmak istediğim de bir gerçeklik taşıyor. Belki günün birinde bu şekilde bir şeyler olabilir. Benim için yaşamak hayallerine yürümekle eş değerdir. Zaman ne gösterecek bilmiyorum ancak doğru bir noktada kaldığım ve her zaman biriktirdiğim doğrudur.

Bir şeylere imza atmak ve bir şekilde yeni bir şeylere hayat vermek çok değerlidir, dün sizler ile kariyer yazılarımdan 15. olan "İş Süreçleri & İş Yaşamı XV - Güçlü Hamleler" başlığındaki yazımı paylaştım. İlerleyen günlerde yazı serime yenilerini ekleyeceğim, her gün okuyan okurlarıma çok teşekkür ederim.

Sağlığım elverdiğince yazılarımı paylaşmaya ve sizlerle buluşmaya devam edeceğim. Benim için özel olan şeylerin başında hayallerime ulaşmak gelir ve zamanla inanıyorum ki her hayalimi gerçekleştireceğim. Şimdilik bu yolda bir şeyler başarabilmek adına daha fazlasını yapmaya gayret ediyorum, bir disiplin sürecinde sizlere her gün yazılar sunmaya devam ediyorum.

Erol SÖĞÜT

Twitter: https://twitter.com/erolsogut
İnstagram: https://www.instagram.com/erolsogutofficial

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

100. Yılımız Gururla, Sevgiyle ve İlelebet

Aşk Bir Ömrün Hikayesidir XXVII / 2 - İyi ki Doğdun

3 Aralık Dünya Engelliler Günü