Öne Çıkan Yayın

2024

 Hepimiz iyi ve kötü tecrübeler edindiğimiz bir yıla veda edeceğiz ve hepimizin istekleri, umutları, hissettikleri ve anladıkları, anlayamadıkları, güzel, kötü hatıraları, hikayeleri ve günleri oldu. Her insan bir başlangıcın hikayesi aslında ve her başlangıç vaktinin anıları ile geçiyor. Saatler eskiyor, günler eskiyor, hepimiz tecrübeler ediniyor ve yaşlanıyoruz. Yaşlanmayı hep tecrübelerle sabit tutan biriyim ki bu bana insanlara saygı duymayı öğreten en önemli şey olmuştur. Her yıl insanın bir mevsimidir, her yıl insanlar umutlar içinde hikayelerini sürdürmek isterler... Bu yıl da hepimizin yaşadığı eksik, fazla ya da beklenmedik olayları ve yaşantıları oldu, hepimiz bir yapbozun parçalarıyız ve paydaşlarıyız. Aynı oksijenin içerisinde farklı bir sürü hayat ve hikayeler. Çok büyütür insan bazen yaşadığı şeyleri, çok anlamlar yükler ama en basitinden hepimizin bir paydaş olduğunu anlamamız ve hayatın içinde bir parça olduğumuzu kabul etmemiz gereklidir. Hikayelerimizin hep birleşece

164. Yazımız - Değerlendirmeler - Analizler

 Her süreçte olduğu gibi bu süreçte de başarılı bir yol izleyebilmek açısından istatistiki veriler ve değerlendirmeler ışığında bir şeyler çözümlemeye çalıştım. Günler geçtikçe bazı yazılarımızın görünme sıklığı ve birbirleri ile yarışır hale geldiklerini gördüm ve mutlu oldum.

İyi bir değerlendirme yapmak adına Google'ın tüm zamanlardaki en çok hit alan yazılarım kısmına başvurdum ve bunu gördüm. Şimdi eğer isterseniz bu yazılara kısa bir göz atalım.

İlk sıramızda  "İş Süreçleri & İş Yaşamı XIV - Beyinsel Aktivitelerbulunmaktaydı. Bu yazımızda biraz olsun kariyer odaklı projelerimiz ve iş yaşamındaki düşüncelerimize yönelik fikirlerimi anlattım ve bilimsel bir çalışmadan da söz etmiştim. Detaylı incelediğimde 2,56 B gibi bir oranda görüntülenme aldığını görmek güzel şeyler hissettirdi ve detaylı güzel ve etkin bir dil kullanımımın olduğunu düşündüm. Kariyer odaklı yazılara değinmem ve güzel yazılar yayınlamam sebebi ile şuanda bir çok iş insanının beni takip ediyor olması gururuna sahip oldum.

İkinci sıramızda "Teknolojik Yatırımlar ve Kilometre Taşlarıyer alıyor. Bu yazımız ile teknolojik gelişim algılarını ve teknolojiyi değerlendirme imkanı buldum ve bunu yakın zamanda gelecek yazılarımızda göreceğiz. Teknoloji ile çok sayıda ilgili yazı yazdığım söylenebilir ve çok sayıda teknolojik gelişimin düşünüş fikirlerinde şu da olabilse dediğim söylenebilir.

Üçüncü yazımıza geldiğimizde "Bir yazı yazsam" konulu yazım bulunmaktadır. Bu yazımda biraz olsun sizler için ve kendim için insanlar için dil, etkileşim ve konuşma becerilerinin ne kadar önemli olduğunu ve yazının hayatımızdaki anlam ve yerini hatırlattığım yer yer önerilerde bulunduğum göze çarpmaktadır.

4. Yazımızda "İş Süreçleri & İş Yaşamı XXI - Gelişim Dönemlerişeklinde yazımız ile "kariyer ve iş odaklı olarak yeni düşünümler de gelişimin önemini anlattım. Biraz olsun gelişimin dönemsel ilerleyişinin aslında düşüncelerimizde saklı olduğunu düşünmekteyimdir.

5. Yazımızda "Kripto Banka Oluşumları ve Yönlendiriciliğikonusu üzerinde durduk. Yeni oluşan trend de kripto paralar ve bunların oluşumları hakkında küçük bilgiler verdim. Ancak hiç bir zaman için yatırım tavsiyesi yapmadığımı belirterek bu durumdaki görüşlerimi sizlerle paylaşmaya devam ettim.

6. Yazımızda "Otokontrol & Tüketim Alışkanlıklarımıztüketim alışkanlıklarımız üzerinde durdum ve tüketim alışkanlıklarımızı otokontrol yapımız ile ele almamız gerektiğinden kısaca bahsettim.

7. Yazımızda "Antropoloji - Yaşayış ve Düşünüşlerhafif olarak yaşayışımız ve dünyanın belirli dönemlerine ilişkin bilgiler vererek yaşayışımızı ve düşünüşümüzün varlığını adlandırmaya çalıştım. İyi bir tarih bilgisi ve iyi bir geçmiş kuşak bilgisi insanlık olarak işimize yarayacaktır.

8. Yazımızda "İnsansı Robotlar" yeni nesil teknoloji açısından gelişimlerin robotlar üzerindeki durumlarından biraz olsun bahsetme imkanı buldum ve teknolojik gelişimlerin hiç durmayacağını vurguladım.

9. Yazımızda "İş Süreçleri & İş Yaşamı XX - Öneriler ve Görüşler "kariyer" yaşamına ilişkin gördüğüm ve düzeltilmesini vurguladığım taleplerimi ve iş yaşamına bakışımı bildirdim. Yeni Süreçler yaratmak açısından iş yaşamının önemine ve hayatımızdaki yerine değindim.

10. Yazımızda "Bir Yaşamak Meselesi Bubaşlığında yaşama dair görüşlerim ile tecrübe edinmenin ne kadar özverili ve yaşanılası bir süreç olduğundan bahsettim ve devamında farklı bakış açıları ile neler yapabileceğimize değindim.

Bu yazılar her yazımdan fazla hit alarak diğer yazılarıma oranla daha fazla okundular, daha fazla paylaşımlar aldım ve daha çok beğenildiklerini söyleyebilirim. Her gün bir yazı mottosu ile çıktığım bu yolda fazlasıyla konu başlığına ve fazlasıyla görüşüme yer verebilme imkanı buldum. Hayatta söylenecek çok sözümüzün olduğu ve söylenmesi gerektiği düşüncesiyle kurduğum bu sayfa üzerinde çok sayıda düşünüm ve düşünüşe de yer vermeye çalışıyorum.

Gelecekte ne olur bilinmez ancak hayat bulduğum sürece yazılarıma devam etme niyetinde olduğumu söyleyebilirim.

Erol SÖĞÜT

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

100. Yılımız Gururla, Sevgiyle ve İlelebet

Aşk Bir Ömrün Hikayesidir XXVII / 2 - İyi ki Doğdun

3 Aralık Dünya Engelliler Günü