Öne Çıkan Yayın

2024

 Hepimiz iyi ve kötü tecrübeler edindiğimiz bir yıla veda edeceğiz ve hepimizin istekleri, umutları, hissettikleri ve anladıkları, anlayamadıkları, güzel, kötü hatıraları, hikayeleri ve günleri oldu. Her insan bir başlangıcın hikayesi aslında ve her başlangıç vaktinin anıları ile geçiyor. Saatler eskiyor, günler eskiyor, hepimiz tecrübeler ediniyor ve yaşlanıyoruz. Yaşlanmayı hep tecrübelerle sabit tutan biriyim ki bu bana insanlara saygı duymayı öğreten en önemli şey olmuştur. Her yıl insanın bir mevsimidir, her yıl insanlar umutlar içinde hikayelerini sürdürmek isterler... Bu yıl da hepimizin yaşadığı eksik, fazla ya da beklenmedik olayları ve yaşantıları oldu, hepimiz bir yapbozun parçalarıyız ve paydaşlarıyız. Aynı oksijenin içerisinde farklı bir sürü hayat ve hikayeler. Çok büyütür insan bazen yaşadığı şeyleri, çok anlamlar yükler ama en basitinden hepimizin bir paydaş olduğunu anlamamız ve hayatın içinde bir parça olduğumuzu kabul etmemiz gereklidir. Hikayelerimizin hep birleşece

Kişisel Muhabbetler

 Her zaman olduğu gibi bugünde sizlere yazmaya devam ediyorum, şuanda tamamlayacağım 194'üncü yazımı oluşturuyorum, her gün yeni bir konu ve her gün yeni bir süreç hakkında sizlerle paylaştığım yazılarımla ortak bir hayatı paylaşıyorum. Yarınlarda dilerim daha güzel yazılarımızı paylaşmaya devam edeceğiz.

Her gün yeni bir yazı etiketi ile çıktığım bu yolda her gün düzenli bir şekilde yazmayı sürdürüyorum. Konularımız kategorilere ayrılmış biçimde bazen iş, bazen aşk, bazen hayat, bazen teknoloji, bazen psikolojik görüşler içeren yazılar çerçevesinde dönüşünü sürdürüyor. Yeni konularımızı her zaman sizlerle buluşturacağıma emin olabilirsiniz, sağlığım yettiğince ve gücüm olduğunca yazmaya devam edeceğimi belirtmek isterim. Bu dönemlerde çok "kariyer" odaklı ve "psikolojik odaklı" yazılar kaleme almadım. Belki ilerleyen haftalarda bu yönergeye tekrar dönüş gerçekleştirebilirim.

Her yazımın yazılma süresi ortalama 20 - 30 dakikayı aşmıyor ve her gün başına geçtiğimde konu düşünüyor ve görüşlerimi yazmaya devam ediyorum. İlerleyen zamanlarda projelerimde üçüncü kitabıma başlamak var ve üçüncü kitabımın konusu ve çerçevesi belirli bir şekilde kafamda şekilleniyor. Bazen kendi kendimi konular arasında dolambaçlı yollarda hissediyorum. Yeni yollar edineceğimiz bir süreç bizleri bekliyor, üçüncü kitabımın konusu bir filme konu olacak türlerdendir.

Her şekilde yön buluş serüvenini ayakta tutmak durumunda hissediyorum kendimi, konular devam ederken yeni süreçler oluşturuyor ve yeni projeler yapmaya çalışıyorum. İlerleyen zamanlar hepimiz için umarım güzel günler getirecek ve yollar bulmaya devam edebileceğiz.

Yapabildiklerim ve hayatım belirli, bir engellinin hayata katabileceği ne varsa yapmaya çalışmaktayım. Biraz kişisel oldu bu yazım, son bir hafta içerisinde baya bir kişisel yazı yazdığımı düşünüyorum. Hayattan beklediklerim var ve herkesin hayattan büyük ya da küçük beklentileri vardır...

Erol SÖĞÜT

Yorumlar

  1. Kitaplar kalıcı eserlerimiz, bu biraz fikirlerimiz için hazırlanmış bir bloggtur.

    YanıtlaSil
  2. Kafamda şimdilik başka süreçler var, elbette olabilir, hiç bir şeyin zarar vereceğini düşünmüyorum. Çok teşekkür ediyorum bu fikri bizlerle paylaştığınız için. Gelecek elbet şekiller bulacak, şu an bu aşama değil ama belki sonra...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sadece yazılarla ilgili mesajlar yayınlanabilir.

Bu blogdaki popüler yayınlar

100. Yılımız Gururla, Sevgiyle ve İlelebet

Aşk Bir Ömrün Hikayesidir XXVII / 2 - İyi ki Doğdun

3 Aralık Dünya Engelliler Günü