Öne Çıkan Yayın

2024

 Hepimiz iyi ve kötü tecrübeler edindiğimiz bir yıla veda edeceğiz ve hepimizin istekleri, umutları, hissettikleri ve anladıkları, anlayamadıkları, güzel, kötü hatıraları, hikayeleri ve günleri oldu. Her insan bir başlangıcın hikayesi aslında ve her başlangıç vaktinin anıları ile geçiyor. Saatler eskiyor, günler eskiyor, hepimiz tecrübeler ediniyor ve yaşlanıyoruz. Yaşlanmayı hep tecrübelerle sabit tutan biriyim ki bu bana insanlara saygı duymayı öğreten en önemli şey olmuştur. Her yıl insanın bir mevsimidir, her yıl insanlar umutlar içinde hikayelerini sürdürmek isterler... Bu yıl da hepimizin yaşadığı eksik, fazla ya da beklenmedik olayları ve yaşantıları oldu, hepimiz bir yapbozun parçalarıyız ve paydaşlarıyız. Aynı oksijenin içerisinde farklı bir sürü hayat ve hikayeler. Çok büyütür insan bazen yaşadığı şeyleri, çok anlamlar yükler ama en basitinden hepimizin bir paydaş olduğunu anlamamız ve hayatın içinde bir parça olduğumuzu kabul etmemiz gereklidir. Hikayelerimizin hep birleşece

Neden Her Gün Bir Yeni Yazı?

 Güzel bir gelişim çerçevesinin satırlarını her gün buradan sizlerle paylaşmaktayım, her gün yeni bir yazı dememizin sebebi ile bugün 201. yazımızı yazmaktayım. Yeni başlanan yollara her zaman temellerini sağlam atarak başlamak görevimiz ve iyi bir oluşum sağlamak en hakiki amacımızdır. Bugün durmak bilmeyen bir şekilde yeni yapılar inşa ediyor ve yeni kültür birikimlerini oluşturmaya çalışıyoruz. Yapmak istediğim şey de temel olarak hep gelişimi anlatan süreçlere isim kazandırmayı seçtim. Yeni bir yapı oluşturmaktaki en büyük amacım hayatın biraz olsun monotonluğunu hem sizler hem de kendim adına azaltmaktı, bunu başarılı bir şekilde oluşturduğuma inanıyorum...

Yeni süreçler tanımlamak ve yeni süreçlere başlamak biraz olsun cesur adımlar atmayı gerektiriyor, yaptığım en cesur ve içten hareket yeni kitaplar yazmak dışında yürüttüğüm bu süreç olabilir. Her gün bir yazı yazmak ve içini doldurmak hiç kolay değilken bu süreci zorlanmadan yapıyor olmam bir derece beni özel bir yere getiriyor, buna inancım ile tüm işlerimi eksiksiz yürütürken bu işi de ara vermeden devam etmeyi amaçlamıştım, sanıyorum ki bunu başardığımı söyleyebilirim, çalıştığım kurum mesai saatim dolduğu anda burada ki yazılarımı yazıyor ve sizlere anlık olarak bir çabayı ulaştırmaya çalışıyorum.

Araştırmalar okuyor kendimizi eğitebildiğimiz sürece eğitiliyor ve yorgunluk bilmeden biraz olsun güne odaklı yaşıyoruz. Kelimeler el verdiğince bu süreçlere devam edip bir şekilde hayırlı bir şekilsel olgu başlatabileceğimize inanıyor ve güveniyorum. Zaman içerisinde daha çok gelişim göstererek bu blog deneyimini büyütmeye çalışacağımdan emin olabilirsiniz. Farklı insanlar, farklı yüzler, farklı fikirlere olan her zaman ki saygımla sizlere bir şeyler bırakmaya çalışıyorum.

Bilgi gelişimin tek anahtarı olmaya devam ediyor ve bilgiye olan inancımız ile bir şeyleri yoluna koymaya çalışıyorum, zaman zaman psikolojik, zaman zaman aşk konusunda, zaman zaman teknoloji, bilim, ilim, çalışmalar ve çok derinlere inmeden seçtiğim konular üzerinde çeşitli görüşler bildirmeye devam ediyorum. Gelişim hepimizin ortak noktası olacak ve ilerleyen yazılarımda daha değişik konuları daha kapsamlı bir şekilde daha bilgi verici ve daha açık bir şekilde sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.

Gelişim adımlarımız olacak.

Erol SÖĞÜT

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

100. Yılımız Gururla, Sevgiyle ve İlelebet

Aşk Bir Ömrün Hikayesidir XXVII / 2 - İyi ki Doğdun

3 Aralık Dünya Engelliler Günü