Öne Çıkan Yayın

2024

 Hepimiz iyi ve kötü tecrübeler edindiğimiz bir yıla veda edeceğiz ve hepimizin istekleri, umutları, hissettikleri ve anladıkları, anlayamadıkları, güzel, kötü hatıraları, hikayeleri ve günleri oldu. Her insan bir başlangıcın hikayesi aslında ve her başlangıç vaktinin anıları ile geçiyor. Saatler eskiyor, günler eskiyor, hepimiz tecrübeler ediniyor ve yaşlanıyoruz. Yaşlanmayı hep tecrübelerle sabit tutan biriyim ki bu bana insanlara saygı duymayı öğreten en önemli şey olmuştur. Her yıl insanın bir mevsimidir, her yıl insanlar umutlar içinde hikayelerini sürdürmek isterler... Bu yıl da hepimizin yaşadığı eksik, fazla ya da beklenmedik olayları ve yaşantıları oldu, hepimiz bir yapbozun parçalarıyız ve paydaşlarıyız. Aynı oksijenin içerisinde farklı bir sürü hayat ve hikayeler. Çok büyütür insan bazen yaşadığı şeyleri, çok anlamlar yükler ama en basitinden hepimizin bir paydaş olduğunu anlamamız ve hayatın içinde bir parça olduğumuzu kabul etmemiz gereklidir. Hikayelerimizin hep birleşece

Her Gün Bir Yeni Yazı Konsepti

 Kişisel anlamda görüşlerimi yazdığım ve bu sayfayı bir şekilde ayakta tuttuğum doğrudur, peki bu görüşlere insanların neden ihtiyacı olabilir ki? Beni bir insan niye takip edebilir ya da bir insan niye "Erol" bugün ne yazdı acaba diye sayfama girip bakabilir? Sayfayı oluştururken hiç bu sorulara yanıt aramadım ve yapabileceğim en iyi işi yapabilmek adına hiç bir gün "Bugün de çok canım sıkkın, bugün de yazı yazmayayım" diye düşünmedim. Oluşturmak istediğim bir düzlem vardı ve okuyucularında bu düzlemde bir parça olmasını istedim. Yazılarımı genelde "Twitter" ortamında paylaşıyorum ve belli konu başlıklarını etiketlediğim doğrudur, bir teknoloji vardı ve bunu en etkili biçimde nasıl kullanabilirim konusuna baktım. Genel anlamda bir köşe yazarı olmak istediğim doğru ancak bunun olabilmesi için benimde biraz kendimi daha fazla konular üzerinde geliştirmem gerektiğini farkındayım. Hayallerim var, hayaller evrenseldir ve bugün olacak diye hiç bir hayal kurulmaz, kurulmadı. Farkında olduğum çok durumlar ve farkında olduğum bir hayat hikayem var.

Twitter da yazılarımı her gün paylaşıyor ve her gün farklı bir konuya değinmem ile farklı konular hakkında araştırmalarımı sürdürüyor ve bilgi sahibi oluyor oluşum biraz olsun çıkış noktamdır. Her gün Twitter ortamında yazılarımın paylaşıldığı ve beğeniliyor olması da beni son derece mutlu ediyor. Bu yapıyı kurmaktaki amacım kesinlikle "okurlarım olsun veya okur kazanayım." güdüsü değildir. Meraklı bir yapım var ve anlatmaya ihtiyacım var fazlasıyla her şeyi öğrenmek isteyen bir yapıda olduğum söylenilebilir. Biraz olsun hayatta gördüğüm eksikleri veya artı katabildiğim ölçüde hayatı değerlendirmeye ihtiyacım var.

İyi bir kitleye ulaştığıma inanıyorum ve günlük şuan da 250 - 400 arası bir net okunma potansiyelim var. Bu bana yazdıklarımın aslında biraz olsun "Değer" gördüğünü gösterir nitelikte. Hepimiz akıllı ve hepimiz zeki insanlarız, benim yazılarımı takip eden çoğu insanda bir şekilde ne anlattığımı merak ediyor, neler düşündüğüme bakıyor, niteliksel olarak bu bana sorumluluk yükleyen bir fırsat, her gün "Acaba ne yazabilirim?" sorusundan çok kendimi geliştirmeye odaklanmaya çalışan bir insanım, dünyadaki herkes gelişimle bir noktada tanışmak zorundadır ve her gün yeni bir şeyler öğrenmek durumundadır. Hayat öğrenme potansiyeli ile güzel bir oluşum.

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum, bugün biraz olsun "Niye sürekli bir şeyler anlatıyor bu adam?" sorusunun peşinde koşmak ve yürümek istedim, herkese saygılar.

Erol SÖĞÜT

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

100. Yılımız Gururla, Sevgiyle ve İlelebet

Aşk Bir Ömrün Hikayesidir XXVII / 2 - İyi ki Doğdun

3 Aralık Dünya Engelliler Günü