Öne Çıkan Yayın

2024

 Hepimiz iyi ve kötü tecrübeler edindiğimiz bir yıla veda edeceğiz ve hepimizin istekleri, umutları, hissettikleri ve anladıkları, anlayamadıkları, güzel, kötü hatıraları, hikayeleri ve günleri oldu. Her insan bir başlangıcın hikayesi aslında ve her başlangıç vaktinin anıları ile geçiyor. Saatler eskiyor, günler eskiyor, hepimiz tecrübeler ediniyor ve yaşlanıyoruz. Yaşlanmayı hep tecrübelerle sabit tutan biriyim ki bu bana insanlara saygı duymayı öğreten en önemli şey olmuştur. Her yıl insanın bir mevsimidir, her yıl insanlar umutlar içinde hikayelerini sürdürmek isterler... Bu yıl da hepimizin yaşadığı eksik, fazla ya da beklenmedik olayları ve yaşantıları oldu, hepimiz bir yapbozun parçalarıyız ve paydaşlarıyız. Aynı oksijenin içerisinde farklı bir sürü hayat ve hikayeler. Çok büyütür insan bazen yaşadığı şeyleri, çok anlamlar yükler ama en basitinden hepimizin bir paydaş olduğunu anlamamız ve hayatın içinde bir parça olduğumuzu kabul etmemiz gereklidir. Hikayelerimizin hep birleşece

273. Yazımız - Yeni Bir Serüvene Çıkma Kararı - 3. Kitap

 273 ayrı konu, 273 ayrı başlık, bir gelişim hikayesini sizlerle buluşturdum, 273 gün hakkında kısa olarak söyleyebileceğim belli konular üzerinde durmadan değişik aktiviteler ile yazılarımı sizlere sunma isteği içerisindeydim, bunu başarabildim mi veya ne kadar kalıcı yazılarım oldu bilemiyorum, yapmaya çalıştığım hareket biraz olsun sizi kişisel düşüncelerinizden uzaklaştırıp farklı düşünce yapıları ve bilimsel boyutlar ile bilgi kazanımlarına ortak etmeye çalışmaktı. Bu süreç içerisinde kendimde bir boyut kazandım ve artık daha çok konu odaklı düşünmeye başladım.

Uzun süre ara verdikten sonra dün üçüncü kitabımı yazmaya başlama kararı aldığımı söyleyebilirim. Hayat çok kısa ve anlatılacak hikayelerimizin varlığına inancımla her günümü değerlendirmeye çalışıyorum. Yeni kitabımdan bahsedecek olursam biraz olsun filme çevrilebilecek bir hikaye geliyor, kafamda var olan bu, küçük bir senaryo var kafamda ve bunun boyut kazanması için biraz düşünmeye başladım, Şuan boyutlarını biçimlendiriyor ve eksi ve artılarıyla ilgileniyorum. Biliyorsunuz ki bir hikaye oluşturmak uzun ve yorucu bir çalışma gerektiriyor. Bayram nedeniyle yola çıkacağım ve bayramı ailemle beraber geçireceğim, biraz olsun senaryo çalışmalarına burada başlama niyetinde olduğumu belirtebilirim.

Biraz olsun belirli bir süre sizlere ara ara yazacağım ve günlük yazılarımı ara ara sizler ile buluşturacağım, takip eden herkese şimdiden teşekkürlerimi gönderiyorum ancak biraz olsun ara verip kafamdaki projelere odaklanmam gerekli diye düşünüyorum fakat bulduğum her fırsatta yazılarımı yine aynı titizlik içerisinde sürdüreceğimden emin olabilirsiniz.

Saygılarımla.

Erol SÖĞÜT

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

100. Yılımız Gururla, Sevgiyle ve İlelebet

Aşk Bir Ömrün Hikayesidir XXVII / 2 - İyi ki Doğdun

3 Aralık Dünya Engelliler Günü