Öne Çıkan Yayın

2024

 Hepimiz iyi ve kötü tecrübeler edindiğimiz bir yıla veda edeceğiz ve hepimizin istekleri, umutları, hissettikleri ve anladıkları, anlayamadıkları, güzel, kötü hatıraları, hikayeleri ve günleri oldu. Her insan bir başlangıcın hikayesi aslında ve her başlangıç vaktinin anıları ile geçiyor. Saatler eskiyor, günler eskiyor, hepimiz tecrübeler ediniyor ve yaşlanıyoruz. Yaşlanmayı hep tecrübelerle sabit tutan biriyim ki bu bana insanlara saygı duymayı öğreten en önemli şey olmuştur. Her yıl insanın bir mevsimidir, her yıl insanlar umutlar içinde hikayelerini sürdürmek isterler... Bu yıl da hepimizin yaşadığı eksik, fazla ya da beklenmedik olayları ve yaşantıları oldu, hepimiz bir yapbozun parçalarıyız ve paydaşlarıyız. Aynı oksijenin içerisinde farklı bir sürü hayat ve hikayeler. Çok büyütür insan bazen yaşadığı şeyleri, çok anlamlar yükler ama en basitinden hepimizin bir paydaş olduğunu anlamamız ve hayatın içinde bir parça olduğumuzu kabul etmemiz gereklidir. Hikayelerimizin hep birleşece

Aşk Denize Vurunca

  Uğrunda yaşlanacağım çok düşünce var, çok iç sesim... sadece 27 dakika yaşlandım, 27 dakikada yazdığım yazılarda. Şiir yazan bir adamım, şiirleri hep çok sevdim, çünkü kısa cümleler ile bir sonsuzluğu anlatırlar.

Müzik dinlerim hep, müzikler hayatımın her parçasında var. İlk müzik ve şiir olarak düşlediğim parçaydı "Aşk Denize Vurunca" elbette ki şarkımın bir felsefesi vardı. "Aşkı denize benzetirim ben, deniz dalgalanıp durulur, gece tüm karanlığa rağmen deniz aydınlıktır ve yıldızlar ile dolunay eşsiz bir şekilde aydınlatır denizleri, deniz her zaman aydınlıktır tıpkı aşk gibi, dipte kum taneleri vardır, onlar küçüktür ve onlar aşkın güzelliklerini anlatır, tutup çıkartman gereklidir güzellikleri, emek harcaman gerekir tıpkı bir kişi gibi, yetiştirmen gerekir onu. Kıyıda ben beklerim." sözleri bu felsefeyle yazılmış bir şiir ve hayalimde ki müzik.

Üniversite yıllarımda "Kusursuz Hata" diye bir müzik grubu kurduk çok değerli arkadaşlarım ile, bu şarkıyı da hayata geçirmeye çalıştık kendimizce, sonra Zafer ÇEBİ ve Orkestrası bu hayalimi hayata geçirdi. Profesyonel hali ve düşündüğüm, hayal ettiğim olmuştu... o parça benim ilk parçamdı ve her yerde yazmalıydım onu, söylemeliydim, yıl 2011. İyi ki varsınız. :)

Sonra bir şiir kitabı çıkardım 2017 Ekim ayıydı sanırım. Güzel bir şeydi, hayatımda beni en çok etkileyen şiirlerimi, içinde kalbimin attığı her şiirimi oraya koymuştum. Güzel bir şeydi ve okumalıydı insanlar, okunmalıydı. Tek kalbimin yürek atımımın her sesi oradaydı mısra mısra.

İlk şiirim "Aşk Buydu Belki de" ilk şiire başlayış anım ve ilk şiirim. Şuana gelene kadar 100'lerce şiir...

Bu benim için çok değerliydi içinde 17 yıllık birikimim vardı, emek sarf etmiştim. Emekle ördüğüm kalbi anlatmıştım her atımında. Hala da bazı zamanlarda yazarım yine aynı kalp ile, aynı duygularımla...

İlkler tüm insanlar için özeldir, ilk aşık olduğunuz günü hatırlar mısınız? Hepimiz çocuktuk ve hepimiz en duru haliyle sevmiştik. Büyüdük, bir şeyler büyüttük içimizde, hatalar yaptık, hatalarımız oldu, zaman bir öğretmen gibi işledi her şeyi, hala da pek büyümüş sayılmayız, hala bir yanı çocuktur hepimizin.

Bugün benim için özel bir yazı paylaşmak istedim sizlerle, tarih ve gelişimlerin önemiyle yeni günler doğacak. İyi ki dediklerimiz hep hayatımızdadır bilir misiniz? Varlığını biliriz çünkü güç verirler bizlere. Yanımızda olmasalar bile, hep yanımızdadırlar.

İyi ki dediklerimiz için, yaşam ile "Yeniden Başlamak" ümidiyle, bugün "iyi ki doğdun" diyelim içimizdeki varoluşlara, "iyi ki varsın" diyelim.



Erol SÖĞÜT

Twitter: https://twitter.com/erolsogut
İnstagram: https://www.instagram.com/erolsogutofficial/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

100. Yılımız Gururla, Sevgiyle ve İlelebet

Aşk Bir Ömrün Hikayesidir XXVII / 2 - İyi ki Doğdun

3 Aralık Dünya Engelliler Günü