Öne Çıkan Yayın

2024

 Hepimiz iyi ve kötü tecrübeler edindiğimiz bir yıla veda edeceğiz ve hepimizin istekleri, umutları, hissettikleri ve anladıkları, anlayamadıkları, güzel, kötü hatıraları, hikayeleri ve günleri oldu. Her insan bir başlangıcın hikayesi aslında ve her başlangıç vaktinin anıları ile geçiyor. Saatler eskiyor, günler eskiyor, hepimiz tecrübeler ediniyor ve yaşlanıyoruz. Yaşlanmayı hep tecrübelerle sabit tutan biriyim ki bu bana insanlara saygı duymayı öğreten en önemli şey olmuştur. Her yıl insanın bir mevsimidir, her yıl insanlar umutlar içinde hikayelerini sürdürmek isterler... Bu yıl da hepimizin yaşadığı eksik, fazla ya da beklenmedik olayları ve yaşantıları oldu, hepimiz bir yapbozun parçalarıyız ve paydaşlarıyız. Aynı oksijenin içerisinde farklı bir sürü hayat ve hikayeler. Çok büyütür insan bazen yaşadığı şeyleri, çok anlamlar yükler ama en basitinden hepimizin bir paydaş olduğunu anlamamız ve hayatın içinde bir parça olduğumuzu kabul etmemiz gereklidir. Hikayelerimizin hep birleşece

Google Teknolojileri ve Teknolojik Hamleler

 Bugün sizlerle beraber bir konuyu tartışmayı ve incelemeyi planladım ve Google Blogger kullanan biri olarak Google'a bu sistemle ilgili bir kaç gördüğüm eksikliği üzerinden konuyu anlatmaya çalışacağım. Ben Türkiye de yaşayan birisi olarak Anadil olarak Türkçe kullanmaktayım. Ben Erol SÖĞÜT, Anadolu Üniversitesi İşletme, Sağlık Kurumları İşletmeciliği ve Web Tasarımı ve Kodlama olarak üç ayrı üniversite bölümünü bitirdim. Günlük olarak Blogger sistemi üzerinden fikir ve düşüncelerimi köşe yazıları gibi dünyaya aktarmaya çalışıyorum. Daha önce "Aşk Denize Vurunca" adlı parçamı Youtube üzerinden paylaştım. Geçen süre içerisinde "Ağlar Yalnızlığım" adında bir şiir kitabı yazdım ve sonraki aylarda çıkacak olan bir kişisel gelişim kitabım olacaktır. Ben hayatta oldukça üretmeye devam edeceğim ve güzel bir şekilde var oluşumu dünya ile paylaşacağım. "Spinoserebellar Ataksi" tanılı bir engelliyim. Blogger sistemini kullanan bir kullanıcı olarak sisteme ilişkin bir kaç değerlendirme ve önerimi sizlerle paylaşmayı uygun gördüm.

Her gün yeni bir yazı yayınlıyorum ve yayınlarım Türkçe olarak kullandığım dil de yayınlanmaktadır. Teknoloji, robotik teknolojiler, iş dünyası, hayat, felsefe, kişisel gelişim, kültürel ve uzay hakkında yazılar yayınlamaktayım. Blogger sisteminde gördüğüm bir kaç unsur hakkında görüşlerimi paylaşmak isterim. Artık Twitter sayesinde uluslararası alanda bir çok insana ulaşmakta ve yazılarımı onlarla paylaşmaktayım. Blogger sisteminden isteğim teknoloji kullanarak yazılarımın girilen bölgeye göre tercümesinin sayfaya girildiğinde yayınlanmasıdır. Uluslararası bir çok insanın yazılarımı Türkçe olarak yayınlamam sebebi ile benim yazılarımı sayfama girdiklerinde Türkçe içerikle görüyor olmaları biraz olsun teknolojik hamleler ile düzeltilebilir bir konu olabilir. Gördüğüm ve kullandığım kadarı ile Google Translate opsiyonunu sayfalarda dil seçerek kullanabiliyoruz ancak benim kast ettiğim girilen ülkeye göre yazıların ülke diline otomatik bir şekilde çevirisinin yapılmasıdır. İsteyen herkese bu otomatik çeviriyi kaldıran bir şekilde "orijinal dilinde gör" şeklinde bir buton koyulabilir. Ortaya konulan bu önemli gelişme insanların bilgi edinimlerinin çoğalması ve bilgilerin dilden dile aktarılmasını çoğaltacak ve bilginin evrenselliğine katkı sağlayacaktır.

Böylece uluslararası alanda da yayıncılarınız tanınacak ve Google Teknolojisi ve Google Blogger Kullanımı daha da artacak ve çalışmalarımıza değer katacaktır. Google gibi teknolojik açıdan her türlü olanağı önümüze sunan bir teknoloji devinin bu özelliği de kullanıma sunmasını bekliyor ve istiyorum.

Dil uluslararası olmalı ve güncel bilgiden herkes yararlanmalıdır. Bugünkü yazımı buna ayırmamın sebebi de Google Teknolojilerine ve Google yapılarına ve fikirlerine duyduğum saygıdır. Hassasiyetiniz ve kullanıcı dostu olduğunuz için teşekkür ediyorum.

Erol SÖĞÜT

Daha önce yazdıklarım:
Teknolojik Robotlar ve İnsan Gücü
Teknolojik Gizlilik ve Kişisellik
Teknolojik Kişisellik
Teknolojik Yatırımlar ve Kilometre Taşları
İnsansı Robotlar
Teknoloji & Yaşam
Akıllı Teknolojiler - Dijital Marketler
Akıllı Teknolojiler
Yapay Zekalı İşler
İnsan ve Robotlar
Üretim & Ekonomi
Teknoloji Vadisi

yazılarımıza göz atabilirsiniz.

Twitter: https://twitter.com/erolsogut
İnstagram: https://www.instagram.com/erolsogutofficial

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

100. Yılımız Gururla, Sevgiyle ve İlelebet

Aşk Bir Ömrün Hikayesidir XXVII / 2 - İyi ki Doğdun

3 Aralık Dünya Engelliler Günü