Öne Çıkan Yayın

2024

 Hepimiz iyi ve kötü tecrübeler edindiğimiz bir yıla veda edeceğiz ve hepimizin istekleri, umutları, hissettikleri ve anladıkları, anlayamadıkları, güzel, kötü hatıraları, hikayeleri ve günleri oldu. Her insan bir başlangıcın hikayesi aslında ve her başlangıç vaktinin anıları ile geçiyor. Saatler eskiyor, günler eskiyor, hepimiz tecrübeler ediniyor ve yaşlanıyoruz. Yaşlanmayı hep tecrübelerle sabit tutan biriyim ki bu bana insanlara saygı duymayı öğreten en önemli şey olmuştur. Her yıl insanın bir mevsimidir, her yıl insanlar umutlar içinde hikayelerini sürdürmek isterler... Bu yıl da hepimizin yaşadığı eksik, fazla ya da beklenmedik olayları ve yaşantıları oldu, hepimiz bir yapbozun parçalarıyız ve paydaşlarıyız. Aynı oksijenin içerisinde farklı bir sürü hayat ve hikayeler. Çok büyütür insan bazen yaşadığı şeyleri, çok anlamlar yükler ama en basitinden hepimizin bir paydaş olduğunu anlamamız ve hayatın içinde bir parça olduğumuzu kabul etmemiz gereklidir. Hikayelerimizin hep birleşece

Sonsuzluk İçinde Biz

Bizi anlamlı kılan parçalarımız olmalı hayatta, bugün bir kitabımın okunup bana beğenisini gösteren bir mesaj ile uyandım. Her gün yeni bir farklılıkla merhaba dediğimiz bir hayat var, günler içinde çok sayıda bu şekilde mesajlar ile karşılaşıyorum ve mutlu oluyorum, aslında mutlu olmamın sebebi beni bir kişinin daha okuması değil sanıyorum, bir kişinin daha hayattan anlamlar çıkartması.

Bazen kendi kendime düşündüğümde bir engelli bireyin neler yapabileceği konusuna eğildiğimde kesinlikle engelli ya da engelsiz bireyin içinde olan hazineyi fark etmesi ve onu paylaşması durumuyla tanıştım, ilk şiir kitabım da bir öykü sizlerle paylaştım ve o öykü benim için sonsuz bir şekilde devam edecek bir hayat oluşundan dolayı özeldi ve hayatımın her şeklinde benim tek bir isteğim o öykünün devam etmesiydi, aradan üç yıl geçti ve üç yılda bir kitap daha yazabilme imkanına şahit oldum ve bu kitabımı da bittiğinde yayınevlerine gönderdim, şu anda değerlendirme aşamasındadır ve bu kitapta umut ediyorum çıkacak ve okuyanlar olacaktır. Yeni kitabımın konusu biraz farklı oldu ve hayatın içinde benim gördüğüm ve bildiğim noktalara bir kişisel gelişim ideasında değindim. Üçüncü kitabım biraz daha farklı bir tür de roman olacak ve filmlere konu olabilecek bir roman olabilir nitelikte yazacağım bu kitabı ve Erol SÖĞÜT oldukça üretecek bir fabrika şeklinde devam edecek.

Benim için üretmek beni ayakta tutan tek şey belki de, ikinci kitabım çıkar ve üçüncü kitabım da şekiller ile çıkar ve hayata tutunursa devamında çok çeşitli projelerim gelecektir. Bugünlerde projem "Her gün bir yeni yazı" etiketi ile bu sayfam iken, dün ve geçmişe baktığımda bir şiir kitabı ve bir şarkıyı arkamda bıraktığımı görmekteyim. Onlar sonsuza kadar var olacak ve yeni bir şekilde insanlar ile buluşacaklar...

Yapı taşları ve oluşumlara inanan ve her zaman desteğini sağlayan bir insanın hikayesini buluşturmaya çalışıyorum dünya ile ve her satırında bir hikayeyi anlatmaya çalışıyorum sizlere, bu gün geçtikçe daha da büyüyecektir. Sanat insanların ortak noktasıdır ve sanat oldukça dünya yaşayacaktır. Her gün bir şeyler yapmanın gayesini taşıyan insanlar olarak varoluşumuzu sürdürüyoruz. Birinci şiir kitabım benim hayat hikayem olabilir 10 yaşından 27 yaşına bir olgunlaşma hikayesini yansıtan bu kitapta yaşamımda değiştiremeyeceğim tek şeyi anlatmış olmam aslında biraz olsun dünyamı ve dünyamda olanları insanlar ile paylaştığımdan değerlidir. Hepimiz çeşitli şeyler yaşar ama paylaşmayız, ben paylaşmanın en uygun davranış ve kalıp olduğunu düşünüyorum. Yeni günler ne getirir bilinmez ama kendim sağlığım yerinde olduğu sürece sizlerle paylaşmaya devam edeceğimi söyleyebilirim.

Şiirlerimi yazdığım birinci kitabım bir yüreğin eseridir ve ikinci kitabımda beynimin algılayışı ile dünyamı anlatacağım bir kitap olmuştur. Üçüncü kitabımı daha henüz yazmaya başlamadım ancak yazmaya devam edeceğim için yazacağımı söyleyebilirim, şimdilik bugünlük bu kadar, hepinize en içten saygılarımla...

Erol SÖĞÜT

Geçmiş dönemde toplum ve insan hakkında yazdıklarım:

Hayatımızın Denklemlerini Çözmeye Hazır mıyız?
Eski Zamanlar
Farklılıklarımız
Önceleri Sessizlik
Yaşamak Denilen Şey
Gülümse ve Öğren
Hayat & Eskiz Defteri
İnsan Denklemi
İnsan ve Yaşayış Düzeni
Hikayelerimiz ve Biz
İnsan ve Yaşamak Meseleleri
Biraz Sohbet Edelim
İnandıklarımız
Gelişim Olgularımız
Süreç ve Enerji
Süreç ve Etkisellik
Benim Yolum
Adım Adım İnsan
Tiyatro Zamanı & Dünya ve Bakış Açıları
Dünyaya Bakış Hikayesi
Bilim ve Bilime İnanmak
ETKİ

Kişisel Kimlik ve Yaratılış Hikayemiz
Hayatla Dans Etmek
Hayat Döngüsü İçerisinde İnsanlar
Felsefe ve Yaşam
Bilgi Işığı
Antropoloji - Yaşayış ve Düşünüşler

Otokonrol & Tüketim Alışkanlıklarımız
Bir Yaşamak Meselesi Bu
Gelişim
Bizi Biz Yapan Noktalar
Bir İnsan Hikayesi
İnsan ve Toplum
Felsefe & Hayata Bakış
Kültürel Zaman
Seçimlerimiz
Güncelleme
Yapmak İstediklerimiz
Dünya ve Evren
Yaşlılar / Gençler
Hayat
Dahi Hayatlar
Sosyal Doku
Üretim ve Ekonomi
Eski ve Yeni
Roller ve Hikayeler
İnsan ve Hayat
Yenilik ve Çağ
Herakleitos "Değişmeyen Tek Şey Değişimin Kendisidir."

Twitter: https://twitter.com/erolsogut
İnstagram: https://www.instagram.com/erolsogutofficial

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

100. Yılımız Gururla, Sevgiyle ve İlelebet

Aşk Bir Ömrün Hikayesidir XXVII / 2 - İyi ki Doğdun

3 Aralık Dünya Engelliler Günü